Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг
Байгууллагын анхан шатны болон нягтлан бодох бүртгэл, тайлан тооцооны ажлыг хариуцан, өмч хөрөнгийг хамгаалж арвижуулах, хөдөлмөр материалын нөөцийг арвилан хэмнэлттэй зарцуулах, байгууллагын санхүүгийн үйл ажиллагааны үр ашгийг дээшлүүлэх, найдвартай хүрэлцээтэй байдал бий болгоход ажлаа чиглүүлэн зохион байгуулж, гүйцэтгэлд нь хяналт тавьж ажиллана.
Ажлын байранд тавигдах шаардлага
– Нягтлан бодох бүртгэлийн чиглэлээр бакалавр түүнээс дээш зэрэгтэй
– Компьютерын хэрэглээний болон мэргэжлийн програмуудыг эзэмшсэн
– Англи хэлний зохих мэдлэгтэй
– Санхүүгийн чиглэлээр 4-өөс дээш жил ажилласан туршлагатай
– Харилцааны өндөр соёлтой, зан харилцааны ёс зүйг баримталдаг
– Ажлаа хүндэлж, чин сэтгэлээсээ ханддаг
– Нягт нямбай, хариуцлагатай
– Үнэнч шударга, зарчимч
– Хувийн зохион байгуулалт сайтай, идэвхи санаачлагатай